wtorek, 30 sierpnia 2016

Baśnie na ekranie "Królewna Śnieżka i Łowca"

Czy tylko ja uwielbiam baśnie przenoszone na wielki ekran? Królewny w filmowych wersjach, te bliższe oryginałom i dalsze? Bajkowy świat dla starszych widzów, często ciekawie urozmaicony? Jestem pewna, że wśród was znajdzie się ktoś, kto tak samo lubi te produkcje.

Reżyseria: Rupert Sanders
Scenariusz: Evan Daugherty, Hossein Amini, John Lee Hancock
Gatunek: Fantasy, Przygodowy
Produkcja: USA
Premiera: 1 czerwca 2012 (Polska) 30 maja 2012 (świat)
Nagrody: 5 i 6 nominacji
Zwiastun PL











Film, o którym słyszał każdy, jeśli nie ze względu na samą produkcje, to na romans Kristen Stewart z reżyserem. Ale przejdźmy do rzeczy.
Po obejrzeniu "Łowcy i Królewej Lodu" (recenzja wkrótce) postanwiłam powrócić do tego filmu i napisac am parę słów na jego temat. Jest to tematyka, którą nie da się ukryć, uwielbiam. Film spełnił wszelkie standardy, jednak coś mi w nim nie pasuje. Pierwsza myśl- Kristen. O ile ona podoba i się w tej roli, o tyle rola nie pasuje mi do aktorki  (mam nadzieję, że rozumiecie). Jednak nie to mi tu przeszadza. Sama nie umiem tego dobrze określić, więc powiem tak; z tej baśni dało się wyciągnąć więceji film również mógłby być lepszy (a już jest całkiem niezły) o ile stworzono by ciekawszy scenariusz.

Pod względem wizualnym nie mam się do czego przyczepić.Grafika i kostiumy są bardzo dobre, jednak cięzko mi uwierzyć, że Śnieżkabiegała w spodniach.

Podsumowując, ogół filmu jest dobry, jednak parę rzeczy można by poprawić. Ostatnie sceny trochę mi tu nie pasują (Śniezka w zbroi itd.), ale są do zaakceptowania. Polecam do obejrzenia, choćby z ciekawości, za co Stewart dostała złotą malinę.

Ola.

2 komentarze:

  1. Mnie w tym filmie zachwyciła Charlize Theron i efekty specjalne. Kristen nie lubię, i gdyby nie Theron i Hemsworth, to pewnie podarowałabym sobie tę wersję Śnieżki ;).
    A co do spodni i zbroi, wydaje mi się, że to miało być takie wiesz... inne, niedziewczęce oblicze księżniczki Disney'a :P
    Pozdrawiam ciepło,
    Q.
    https://doinnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i dziekuję za twoją opinię! ;)

      Usuń